Helgen

I fredags åt vi på Stengården, IF Metall-klubben hade över pengar sen den la ner och då bjöd dom medlemmarna på mat! Kycklingbuffé! :)
Jag var nykter och for hem rätt så tidigt men det verkar då ha varit en hård fest! :P
Lotta hade personalfest så hon sovde över hos oss och på natten var jag och hämtade Jossa och Janina i stan!
Att vara fyllechaffis är inte det roligaste man kan göra!

Lördag så var vi bjudna på kalas! Lilla Alma blev hela 4 år (eller egentligen fyller hon ju imorgon)! :)
Och gissa om hon blev glad när hon följde snöret och hittade sin nya fyrhjuling! ;P
Vi var även och tittade i Ewe och Dennis nyköpta hus, granne med oss! Blir ju helt perfekt! :D

Sen var det dags för hockey, tyvärr gick det ju inte så bra så den matchen kan vi glöma fort!
Efter hockeyn var mamma, pappa och vi bjudna till Tomas och Britt på mat, supergott!
Tusen tack! :)
Vi spelade även spel, Sequence...riktigt kul var det! :)

Direkt på söndag när vi steg upp så for vi till skogen, jag, Britt och mamma drog träd, Johan röjde och Tomas sågade ner träden!
Sen blev det som fotboll hela dagen! :)

Nu ska jag fortsätta se hockey, även äta lite kladdkaka som älsklingen har bakat! MUMS! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack, jaaa, vi är less sjukdomar, alla tre! :/



Näää, fyllechaffis är nånting man inte gör varje dag. Minns då jag var gravid, fick vara det HELA tiden...och det värsta var att alla tog för givet att man kunde och orkade.



Sikken fin man du har som bakar kladdkaka!! Han ska du behålla. :P



Kraaaaaaaam

2011-10-24 @ 20:27:33
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0