Ladies Night

I fredags så bjöd mamma med mig på Ladies Night! Men före det var jag, mamma, Carina och Vickan och åt middag på Tatung, och som vanligt blev det Entrecote! :)
Showen var bättre än jag trodde den skulle vara, hade som fått för mig att dom bara skulle köra sina egna låtar men så var det inte! Med i showen i år var Martin Stenmarck, Brolle, Thomas Järvheden, Frank Andersson och Anders Timell!
Det var faktiskt rätt bra men hade nog varit ännu bättre med lite alkohol i kroppen! ;P









Helgen i övrigt var lugn, lördag såg vi mest hockey och söndag såg vi klart tredje säsongen av Sons of Anarchy!

Idag har vi varit och dragit ihop lite ved vi ska få, svärfar är så snäll och röjer! :)





Izzy trivdes bland alla pinnar! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Razzel

Vi såg showen förra året och blev också riktigt imponerade! Trodde som du att det skulle vara reklam för deras egna låtar, men det var ju musik för alla - dessutom är alla på scenen så proffsiga och charmiga så....

2011-10-14 @ 14:11:51
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0