Halloweenfest

Varje månad i ett år efter bröllopet så är det någon/några som ska ordna vissa aktiviteter med oss!
Igår var det Petter och Anders tur som hade ordnat en Halloweenfest åt oss!
Tusen tack!!! :D

Här kommer det lite bilder från kvällen (hade bara mobilen så det är inte så bra kvalla på bilderna)


Min syster


Simon, Olle och Helena


Anders, Hanna och Petter


Johan och Micke


Jag och Johan


Robban


Danne


Liemannen försöker döda clownen här


Simon


Tobbe och Johan

Faaan, vad jag skrattade åt Tobbe och hans krabbdans, det roligaste jag sett på länge! :D

Ikväll efter Johans träning så blir det taco-mys och slappa framför teven med fotboll och hockey...kanske min enorma huvudvärk går över då!

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, så snygga och roliga alla var :) Hade varit kul vara med :) Robban var fan riktigt snygg :P

Kraaaaam :)

2011-11-06 @ 16:50:45
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: josse

va snygga kostymar alla fixat! hoppas ni hade det trevligt!

2011-11-06 @ 20:56:09
URL: http://josseibyske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0