26 november

Det börjar nog vara dags för ett nytt inlägg! :) Jag har inte haft så stor blogglust den senaste veckan men ska försöka bättra mig lite! :)

Vi hade iaf Twilight-maraton förra helgen, så nu är Lotta fast åxxå! :P
Nu måste vi bara fara och se Breaking Dawn på bio!

I veckan har vi julpyntat huset, det blir så himla mysigt!
Jag älskar verkligen julen!
"Åååååh, titta så mysigt" vet inte hur ofta jag har sagt det till Johan den här veckan, men det är MÅNGA gånger! :) 

Igår var vi bjudna till mamma på middag, för-, varm- och efterrätt...supergott och riktigt proppmätt blev man då!
Tusen tack!
Sen spelade vi sällskapsspelet Sequence, jag och Tomas ägde! ;)

Hela dagen idag är jag ensam hemma, Johan är i stan och har NHL-turnering sen vet jag då inte om dom skulle ut åxxå! :)
För mig blir det nog mycket hockey och fotbollstittande ikväll! Riktigt nice! :P

Ha en trevlig helg!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaaa,, älskar julen också :):):) Mys pa hög nivå :)

Kraaaaam

2011-11-27 @ 00:04:57
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0