Valborgs m.m

Nu kommer det en liten uppdatering från helgen.

På Valorgs var vi bjudna till Lina och Nike, underbart gott med grillat, blir aldrig less det! :P
 Efter maten blev det sällskapsspel och tyvärr se när Sverige förlorade mot Norge i VM!
Sen blev det grillade hamburgare ute, sååå mycket godare än när man bara steker dom inomhus! Självklart är jag lika dålig på att ta kort som vanligt, men jag kom iaf ihåg kameran! ;)
Tusen tack för maten och en rolig kväll! :P







På söndagen blev vi bjudna på fika och mat i Stensjön, tack så mycket! :)
Sen var det dags att fara till Piteå och se Jockes MSSK mot Johans Ålund, Ålund vann med 0-2!
Riktigt kul att få träffa familjen Öhlund/Öhman igen, tänk att Jocke fortfarande har ca 1 månad kvar av sin ledighet...inte lite avis! ;P

Igår klickade jag hem cake toppern som ska pryda våran tårta, hade sett den för längesen men sen tappat bort den men nu hittade jag den igen och tvekade inte en sekund, den blir perfekt! ;)
Har kommit fram till att jag ska börja hålla saker och ting lite hemligt nu, iaf när det gäller bilder, blir ju inte så kul om alla vet hur allt ser ut till bröllopet! Jag hoppas jag klarar av det! :P

Idag har vi varit på banken och fixat lite med lån och amorteringar, har även slagit ihop våra konton.
Sen efter jobbet var det ekonomisk rådgivning för den som ville, så jag gick dit. Dom pratade om budget, lån, pension, försäkringar och sånt....men allt sånt där har jag glömt lika fort, det vill som inte fastna! :/

Nu ska jag snart fortsätta se Champions League!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaaa, kul att träffa dig också :) Vi skulle aldrig hav farit, han var vaken längre än jag tänkt :p



Håller med, grillat blir.man aldrig less :p



Kraaaaam

2011-05-03 @ 23:05:02
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv gumman!! =)

Hade jätte trevligt!!

Kramen

2011-05-03 @ 23:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0