Morsdag idag!

Nu är helgen snart över igen, att dom ska gå så satans fort! :(

I fredags blev det lite pyssel och snack med tjejerna. Vi är iaf så gott som klar med bordsplaceringen nu, det känns otroligt skönt! Hoppas bara att festhäftet snart är klart åxxå! Känns som att när det är klart är det inte så mycket kvar, men jag kan ju ha fel! :)
Vi ska iaf träffas snart igen för mera pyssel! :P

I lördags var det Hälsans dag i Byske, man fick springa eller gå broarna runt, tror att det var ca 5,3 km! Riktigt trevligt att gå och prata på med mamma, Ewe m.fl! När vi hade gått rundan klart så skjutsade Dennis och Ewe hem mig så att jag skulle hinna hem och få på mig lite mer kläder innan Tomas skulle hämta upp mig och vi skulle fara till Ålund för att se fotboll! Tack Ewe och Dennis! :) Tyvärr gick det inte så bra för Ålund som förlorade med 1-3 mot Morön! Men trevligt att få snacka med fotbollsfruarna lite! :)
På kvällen så kom Alex och Helena förbi, Alex och Johan drog iväg till Petter en sväng och Helena stannade, pratade och såg tv med mig, supertrevligt! :) Sen drog dom vidare till stan för att se Champions League finalen hos Felix och jag stannade hemma och såg den i lugn och ro själv, alldeles själv, Izzy sovde över i Stensjön! :) Barcelona vann över Manchester United! Sen på natten blev jag fyllechaffis och hämtade hem en billast med fyllisar! ;P

Idag är det morsdag! Så grattis (igen) mamma! :)
Vi har först varit i Stensjön och fikat och efter det for vi till mamma på middag!
Allt var supergott, tack så mycket! :)
Nu är det pokerkväll här hemma hos oss! Jag håller mig undan, blir nog att sitta framför datorn ett tag sen lägga sig och jäsa i soffan! Jag är verkligen proppmätt! ;P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack själv för presenterna!!

Kram

2011-05-29 @ 20:10:20
Postat av: Cissi

Jaaa, kunde inte helgerna vara 5 dagar och veckorna 2 :P



Skönt med en lugn helg, jag är helt slut efter min men det var tack och lov värt det :):):)



Kraaaaam och ta hand om Jocke imorrn :)

2011-05-29 @ 21:48:25
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0