Trevlig helg

Det har inte hänt så mycket i veckan, det är iofs rätt vanligt att det inte har det. :P

Igår var vi till stan, men jag shoppade inte mycket, det var faktiskt Johan som shoppade den här gången! :)
Han kom hem med nya fotbollsskor, en väst till bröllopet (om den nu passar), shorts, linne och en skjorta.
För mig blev det en vattenfast mascara och ett läppglans till bröllopet! :D

Vi har även sett Pirates filmerna, måste ju uppdatera sig lite om vi ska fara och se fyran på bio! :)

Imorgon är det pysselkväll med tjejerna!
Jag längtar, det kommer nog att bli jäkligt kul, mest att få träffa alla!!! :D

Trevlig helg på er!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra idé med vattenfast mascara, det behövde jag VERKLIGEN på brorsans bröllop :)



Trevlig helg, kraaaaam



2011-05-26 @ 21:33:55
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0