Pysseljakt

Idag blev det en sväng till Piteå!
Mamma och pappa skulle hälsa på min farbror så då passade jag på att följa och hälsa på min underbara vän Jocke och dra med mig han och Neo ut på stan på pysseljakt! :P Gick väl inte så bra, allt jag köpte var ett stort svart papper! :D Vars är alla pysselaffärer i Piteå?
Men det var iaf roligt att träffa och prata med Jocke ett tag, blir alldeles för sällan när han inte jobbar! :)

Sen kom mamma och hämtade mig, (yes, behövde inte gå till min farbror) och vi har suttit där och babblat på, kom hem för en timme sen! :)

Imorgon kanske det blir Skellefteå och pysseljakt där istället! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jadu, säg det...tror dom gått i konkurs :p

Kraaaaam

2011-05-18 @ 22:37:19
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0