2 mars

Dags för ett inlägg igen kanske... ;)

Förra veckan kom Johan hem på måndagskvällen och mådde dåligt, magsjuka! Jag klarade mig till torsdagsmorgon, hann just så pass på jobbet så fick jag vända igen eftersom jag började må dåligt och efter ca en timme så började jag kräkas, senare på kvällen fick jag feber åxxå! :/
Torsdag och fredag mådde jag dåligt, men på lördagen hade jag lovat Lotta, Amanda och Jesper att fara på hockey...tvekade in i det sista men tillslut så for jag! Och tur var det, en riktigt bra match och barnen var överlyckliga, dessutom fick dom autograferna av Rundblad och Lindgren efter matchen, HELT nöjda! :)

Söndag följde jag och såg Johans match i bollhallen, dom spelade mot Rönnskär och vann!
Annars har jag bara vilat mig hela helgen, det tar på krafterna att ha magsjuka i två dagar! :/

Igår var det hockey igen. Vi på lagret hade blivit bjudna på sittplats av Schenker, men AIK gjorde en riktigt usel match...leder fortfarande serien med ett poäng men nu får dom fan skärpa sig om dom ska lyckas vinna den!

Idag har jag, Johan, mamma, syster och Britt varit till Piteå. Först var vi förbi Left Hand Tattoo för att lämna våra motiv och prata lite med Sanna men hon hade hunnit gå hem så jag får nog ringa till henne istället!
I slutet av Mars har vi äntligen våra tider! :D
Sen blev det att pröva en massa bröllopsklänningar på Cinderella och faktiskt så hittade jag en! ;P
Så nu är bröllopsklänningen fixad!
Tack snälla mamma och Britt för halva klänningen!!! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vad kul att du hittat en klänning :) Spännande:) Visst var det den andra juli? Kul :)



Kraaaaam



2011-03-02 @ 21:16:09
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Varsågod!!Och du var så fin i klänningen längtar till juli:)

2011-03-02 @ 21:30:04
Postat av: Britt

Oj vad fin du blev i klänningen du valde, helt rätt!!

2011-03-02 @ 22:09:14
Postat av: FannyLundmark

Tack så mycket!



Kraam:)

2011-03-06 @ 17:51:36
URL: http://fannylundmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0