Helgen

I fredags blev det bio för oss, vi såg;



Jag tyckte den var ganska bra, men då är jag ju en person som gillar sådana filmer! :P
Och det lär ju komma uppföljare! :)

I lördags hade Johan match mot Sörböle, slutade med vinst för Ålund! :D
Efteråt fick vi snabba oss till nästa match, SAIK - Luleå, där SAIK vann efter sudden! :D
Efter matchen gick vi till Johans moster där det blev beställning av pizza innan vi (jag, Jossa och Mark) for hem, Johan stannade i stan för att festa!
Det blev en lugn kväll för mig där jag slocknade framför teven! ;)

Idag har SAIK spelat igen, och otroligt skönt att dom vann ännu en gång! Så nu står det 2-2 i matcher! :D

Ikväll blir det inte mycket gjort, Johan är på väg hem från Luleå och jag ska försöka göra ett sista ryck med inbjudningarna! Sen blir det nog bara att slappa framför teven!

Har helt glömt bort att ta en bild på tatueringen, ska försöka ta med den i nästa inlägg istället! ;)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0