9 mars

Oj, oj...hur ska jag göra för att bli bättre på att blogga? Någon som har nåt förslag? :)

I fredags så var vi och bowlade med Johans familj + andra, totalt var vi 14 st! Det är ju superkul att bowla men jag är verkligen kass på det och i fredags gick det t.o.m ännu sämre än det brukar, inte en enda strike! :/
Efter att ha bowlat i en timme så for vi och åt på Restaurang Viking, självklart tänka jag pröva en annan pizza än den vanliga Vesuvion som jag alltid kör på, så det blev nån med oxkött...men näääe, Vesuvio är klart godast! Ska inte byta bort min kära Vesuvio något mer! :P

På lördagen så drog jag på hockey med Lina och Nike medans Johan var hemma och hade fest!
AIK kunde vinna serien om dom lyckades få tre poäng, men det blev bara vinst efter förlängning så vi slutade på samma poäng som HV71 och Färjestad och självklart hade dom bättre målskillnad så AIK hamnade trea i serien! :/ Efter hockeyn var det slutspelsval, AIK fick välja mellan lagen som var kvar, Linköping eller Djurgården, och dom valde Linköping!
Tyvärr så råkade jag och Lina hamna med på vimmelbilderna från matchen på Norran.se! :/
Vi såg verkligen happy ut! :P



Söndag var det bara mys och tv-tittande hela dagen! :)

Igår spelade AIK sin första slutspelsmatch och efter jag typ hade dött av nervositet så vann dom efter förlängning! :D

Ikväll blir det inte mycket gjort, måste egentligen baka till på söndag (kalas för Johan) men jag tror jag tar det på lördag istället! :)

Nu blir det att se Vampire Diaries och senare ikväll Champions League! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skön helg :)

Kul med bowling :)

Kraaaaam

2011-03-09 @ 19:21:04
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0