19 mars

Hej igen!
Jag har verkligen tappat lusten med att blogga, jag hoppas att jag kommer igång igen snart!

Just nu ligger jag hemma i feber och värsta tok-förkylningen!
Jag hoppas jag hinner friskna till så att jag kan fara på hockeyn imorgon men jag tvivlar på att jag orkar! :/

Johan har fotbollsmatch nu, jag hoppas att det går bra...ville ju gärna se den men kom fram till att jag nog borde vara hemma och vila...så det fick bli fotboll på tv istället för mig! :)

Näe, dags att lägga sig ner igen!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-19 @ 17:43:54
Postat av: Britt

Krya på dig!

2011-03-19 @ 17:44:52
Postat av: Cissi

Hoppas du snart mår bättre, krya på dig!!



Kraaaaaaam!

2011-03-19 @ 19:03:40
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

Men gumman då =(

Du blev förkyld alltså... inge bra alls!!

Hoppas du kryar på dej!!

Kan behöva ditt stöd på hockeyn i morron!!!;)

KRAMEN

2011-03-19 @ 19:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0