En hel dag kvar...

Shit vad längesen jag gjorde ett inlägg!
Det är så längesen att jag knappt kommer ihåg vad jag har gjort! :)

Vi har iaf pysslat på med bröllopet. Malin har gjort en testfrisyr på mig, kommer bli kanon! Ewe har skrivit bordsplaceringskort, jag, mamma och Jossa har gjort en bordsplaceringsskylt och mycket annat har fixats!

Vi har träffat prästen och gått igenom vigseln!
Det blev verkligen nervöst efter det, kändes mer verkligt och riktigt nära då!

Igår var vi och fixade på Folkets Park, vi fick verkligen mycket gjort!
Resterande blir att fixa imorgon!

Idag har jag, Johan och Lotta varit till Piteå. Jag har sytt upp klänningen, den var fan snyggare än jag minns den! Så nu hänger den här hemma och väntar, jag köpte även ett paraply, för som det verkar nu så ska det regna lite! :( Jag hoppas verkligen att det är uppehåll, iaf tills man har hunnit in på Folkets Park!



Nog om bröllopet, vad har jag mer gjort?

I torsdags var det fest här som vanligt dagen före midsommar. Mycket folk och roligt hade vi!
Johan gick ut på Lanternan men jag stannade hemma och sjöng lite singstar med Hanna och Micke istället! :)

Midsommar var VÄLDIGT lugn, jag och Johan slappade i soffan hela kvällen! :P

I lördags så fyllde Matte år så då var vi på kalas, vi firade även Nicke som fyller år imorgon!
Tack för allt gott!

Jag har även shoppat lite, fortsatt nöta House (måste ju bli klara någon gång) och sett fotboll!

En hel dag kvar som Sara Viklund nu!
Ska försöka hinna med ett inlägg imorgon åxxå, lär ju inte hinna blogga något på lördag iaf! ;)

Btw, ni som ska på bröllopet, ta MASSOR med kort och skicka dom gärna till oss sen! :P

TACK ALLA FÖR ALL HJÄLP VI FÅTT OCH KOMMER ATT FÅ!
NI ÄR BÄST!!!! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj så härligt :):) Spännande :) Ska bli riktigt kul :)

Kraaaaam

2011-07-01 @ 07:09:33
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du vet väl att d betyder tur med regn i brudens hår!! :-) Fast d är klart, uppehåll är ju trevligare!! Ses imorgon!! :-) Kram

2011-07-01 @ 10:22:08
Postat av: AnnaKarin

Massor med lyckönskningar för den stora dagen. KRAMAR till er båda...

2011-07-01 @ 10:33:41
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 22:45:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0