6 juli

På söndagen när vi vaknade så gav vi varandra morgongåvan!
Av Johan fick jag ett halsband av Efva Attling



Och Johan fick en klocka från Police av mig



Söndagen var rätt lugn, vi hjälpte till att städa och sen blev vi bjudna på grillat hos svärfars! :)

I måndags var vi till Piteå och lämnade igen den fina klänningen, gick även på stan en snabbis men hittade inget!
Däremot hittade vi en bil som vi var ut och provkörde, vi är rätt så sålda på den men den är nog för dyr!
Den hade all utrustning som Johan vill ha, det enda som inte stämde var fälgarna och färgen på bilen!

På kvällen for vi på bio och såg



Blev 3D igen eftersom den inte hade börjat gå som vanligt. Jag är fortfarande inte impad av 3D!

Igår så drog Johan, Nicke, Micke och Arvid till Norge och Gatebil! Så nu är man själv hemma!
Pratade med Johan för ett tag sen och då var dom nästan framme! :)

Idag har jag varit duktig och klippt gräset, sen legat nere på stranden och solat ett tag med Jocke, Nicke och Danne!
Fick middag hos mamma åxxå, supergott, tack så mycket! :)
Ikväll ska Nicke komma och se fotboll med mig, blir att frossa i sig en massa ostkrokar då skulle jag tro! ;D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men så fina presenter ni gav varandra :):):)



Jaa, det där med 3D...tänk om dom skulle göra bly-ray på bio istället..det vore något :p



Vart gode avis då ni var på stranden idag :) Var nog två år sen jag låg och solade i lugn och ro...Nu jagar man istället :p



Ha en bra kväll och ät ostkrokar för mig också ( har ju ett skit tråkigt godis-löfte ) :)



Kraaaaam

2011-07-06 @ 21:00:38
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0