21 juli

Igår var vi till Hednäs med bilen! Snälla Stigge bytte våra bromsbelägg så nu är dom nya och fina och lampan i bilen har slutat lysa! :D Jag och Lotta passade på att gå en sväng till huset som hon ska hyra, det var så längesen jag var in där så jag hade som glömt bort hur det såg ut! Det kommer att bli riktigt bra när all målning och tapetsering är klar! :) Fick även en present av Lotta, presentkort på Hemmafröjd! :P

Vi bestämde oss för att fara på bio på kvällen och se den sista Harry Potter, t.o.m den tidiga bion såg vi! ;)



Efter bion for vi och fiskade med mamma och pappa! Gick väl inte så jättebra men fyra abborrar fick jag, så jag vann! Kanske inte var direkt någon tävling men jag fick ändå mest! ;D

Imorse så var Johan iväg och besiktade bilen, som tur var så gick den igenom men det är en givare som vi måste byta och en positionslampa fungerade inte men vi slapp då ombesiktning! :)

Idag har även skåpen till garaget kommit, så jag har hjälpt Johan att montera ihop dom! Nu står dom där så fint och rymmer en massa garagesaker! :)

Nu väntar jag på att Johan ska komma hem från träningen.
Det verkar som det blir att dricka lite vin ikväll... ;)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0