13 juli

Det blir inte mycket inlägg under sommaren!
Eftersom jag för det mesta solar och slappar på semestern så känns det rätt så onödigt med inlägg! :)

Johan har iaf kommit hem från sin Norgeresa! Dom verkar ha haft det bra! :)

Idag har mamma och pappa varit här och hjälpt oss lite i trädgården. Vi har tagit bort 4 st "blombänkar" + en massa marksten! Det blev en jäkla stor skillnad men tyvärr så har jag ingen före bild men det var rätt så vildvuxet då! Så nu blir det att så in gräs där istället! :)





Farbrorn min har tagit alla markstenar men är det någon som vill ha tegelstenar så finns det ett gäng, dom åker på soptippen imorgon annars! :)



Idag kom även denna efterlängtade blu-ray samling på posten! :D

Johan har kommit med en riktigt bra idé gällande mina dvd-filmer! Vi måste bara kolla vad det skulle kosta först, är det inte allt för dyrt så blir det nog en liten "renovering" snart! :D

Btw, ni kan titta in hos fotograf Sara Marklund, hon har lagt upp fler bilder från våran fotografering! :) 

Puss och Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0