Idag fyller jag år!

Idag fyller jag hela 28 år, börjar sakta och säkert närma mig 30! :/

Så idag har jag haft ett litet kalas för familjen med massa fika och tårta!
Har fått pengar, ett spel, en tavla och av älsklingen fick jag en massa boxar och några disneyfilmer!
Perfekt! :D

       

      



Igår var vi bjudna till Stensjön på middag och fest! Det var riktigt trevligt, god mat och roliga lekar! :)
Tack Britt och Tomas som ordnade det! :)

Idag har jag inte bestämt mig om det blir fest och utgång för mig eller inte. Jag är inte så jättesugen men det är som enda chansen för mig att gå ut på Lanternan, fast jag klarar mig rätt bra utan det åxxå! :P 
Ska höra med Johan när han kommer hem från träningen hur vi ska göra! :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0