Då var man gift!

Jaha, då var man fru Enqvist! :)

Vilken underbar dag/kväll det var! Jag hade så grymt roligt!
Tack till alla underbara människor som gjorde våran kväll så jävla lyckad!
Älskar er alla! :)

Min dag började med att Malin och Ewe kom och fixade frisyren och sminkade mig!
Tusen tack till dom, blev hur bra som helst!
När jag var klar hann vi slänga i oss lite mat innan det var dags att fara och fotografera sig!
Och vilka bilder, dom kommer nog att bli riktigt fina!
Ni kan tjuvtitta lite på saraamarklund.blogg.se.
Efter vi var klara så var vi bara hem en sväng, lämnade Izzy hos grannen (tusen tack för att ni ställde upp) och sen skjutsade Britt och Tomas oss till kyrkan!
Och jag var faktiskt inte så nervös, det började kännas lite när man satt och väntade i rummet innan man skulle gå in...men inte i närheten av vad jag trodde att det skulle kännas! :)
Vigseln gick rätt bra, jag glömde bort mig lite men annars gick det bra!
Jag höll på att börja gråta när Lotta och Camilla sjöng men lyckades hålla inne tårarna tills vi gick ut...sen var det kört! :P
Vi åkte häst och vagn till Folkets Park, det var riktigt mäktigt med stor hästen!
Festen var riktigt kul, jag hade varit lite nervös för filmen från svensexan/möhippan men det gick rätt bra! ;)
Det här var ganska kortfattat hur min dag såg ut, men dom flesta som läser min blogg var ju ändå där skulle jag tro! :P


Foto: Fanny


Foto: Sofia


Foto: Kicki


Foto: Sofia


Foto: Sofia


Marskalkerna     Foto: Sofia


Brudtärnorna   Foto: Kicki


Foto: Petter


Foto: Petter


Foto: Fanny


Vårat underbara värdpar!    Foto: Petter

Tusen tack igen till alla människor som hjälpt oss och till alla ni som var med och firade våran dag! :)

Jag lägger ut mer bilder sen! :)

Puss och Kram
 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Himla kul kväll!!! Och vad fint du gjort bloggen, sjukt fina kort :):) Blir spännande att se dom "proffsiga" :p



Laddar för februari :p



Kraaaaam

2011-07-05 @ 22:26:16
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0