30 januari

Jag sitter här och försöker komma på vad som har hänt i veckan och vad jag ska skriva. Det enda jag kommer fram till är att det inte har hänt någonting!
Jag har varit på träning, sett hockey, fotboll och bara latat mig.
Inte så roligt för er att läsa...

Igår jobbade jag över, otroligt svårt att få sig upp på morgon men rätt så värt när man får dubbelt betalt, eller i komptimmar som jag tog det! Jag tycker faktiskt att det är ganska skönt att jobba lördagar, det är så tyst och lugnt överallt! :)

Jag känner mig lite stressad över det mesta just nu, eller det känns som att det är oerhört mycket som ska planeras och göras! Så mycket att jag blir som handlingsförlamad och det inte blir ett skit gjort istället! :/
Måste komma på något sätt att lugna ner mig och få saker gjorda istället...

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0