20 januari

Måste försöka bli bättre på att blogga! :)

I lördags var jag som sagt på kick off som Byske IF Aerobics och badhuset hade ordnat, jag hade verkligen hur kul som helst...jobbigt som tusan!
Mitt program för dagen var;

09.00 - 10.00 Cirkelträning i gymmet
10.00 - 11.00 Step-up
11.00 - 12.00 Aerobics
12.00 -13.30 Lunch + föreläsning av Mikael Rhenberg (och nej, inte den riktiga Mikael Rhenberg ;))
13.30 - 14.30 Pump
14.30 - 15.30 Boxercise

Jag hade tagit ut mig ritkigt ordentligt, mådde jäkligt illa där på slutet. När vi kom hem la jag mig och vilade ett tag och sen var jag fit for fight igen! :P
Vi avslutade kvällen med mat på Stengården!

Blir lätt att vara med nästa gång åxxå! :)



Söndagen blev det att stiga upp tidigt åxxå, då gick bussen kl 09.00 från Statoil mot Luleå och SM-slutspel i Futsal! Byske fick ju en plats i slutspelet trots dom hade förlorat mot Umeå FC! :) Första matchen blev onödigt spännande, Byske ledde med 5-1 men dom andra kom ikapp till 5-5 och det blev straffar som avgjorde det hela. Sen mötte dom Umeå FC igen men dom blev för svåra så dom förlorade och Umeå FC gick vidare till spel i Bollnäs! Men Byske har gjort det jävligt bra ändå! :)



Nu har äntligen träningen kommit igång, igår var det kombipasset, 45 min pump + 45 min spinning! Hade först bara tänkt köra pump men det slutade med att jag satt på spinningcykeln och svettades som en tok! :)

Idag har vi på lagret varit på studiebesök på Schenker, skönt att göra något annat ett tag! :)
Imorgon är det dags för LEAN-utbildning hela långa dagen!

Puss och Kram

            


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jäklarns!!! Du kommer ju bli ett muskelpaket!! =)



Ha en trevlig helg, kraaaam! =)

2011-01-21 @ 07:14:02
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0