7 februari

Då var den här kvällen förstörd! Måste nog sluta äta ute!

Tyckte brödet såg lite mörkt ut men eftersom jag hade sagt glutenfritt och att hon dessutom hade frågat mig om det bara var brödet jag inte tålde så tror man ju att man ska få rätt.
En tugga hann jag ta men då var ju skadan redan skedd!
Tur att jag inte hade något planerat ikväll!

Det hände för någon vecka sen åxxå, men då fick jag inte i mig nåt. Men kocken skulle göra en efterrätt som jag kunde äta, så han kom med glass och vad det nu allt mest var + ett kex stickandes upp ur glassen! Smart! 



Jag tycker verkligen att alla som jobbar med mat borde få någon slags utbildning i allergier, eller det kanske man får, vad vet jag! Det händer ju inget allvarligt med just mig förutom att jag får ont i magen, måste springa på toa och ibland kräkas. Men tänk om någon får i sig nåt dom inte tål och t.ex halsen svullnar, fast iofs, då kanske man inte utsätter sig för risken...skulle nog aldrig våga gå ut och äta då!

Alla ställen är ju absolut inte såhär slarviga, som tur är!
Det finns helt underbara fik och restauranger åxxå! :) 

Så, nu känns det lite bättre när jag har fått skriva av mig! Blir nog att vila i soffan och se lite Vampire diaries resten av kvällen och hoppas man är fit for fight imorgon igen! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anton

slarvigt gjort, man får utbildning i allergier eller det fick då vi iaf

2011-02-07 @ 22:34:56
Postat av: Cissi

Förjävla dåligt!

2011-02-08 @ 06:58:16
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0