Mamma 50 år

Den här helgen har gått sjukt fort som vanligt!

I fredags efter jobbet drog vi till stan direkt för att pröva lite bröllopsklänningar/kostymer. Jag fattar inte hur jag ska kunna bestämma mig, finns ju hur mycket som helst! Jag kom på sen att jag borde ha tagit bilder på varje klänning så att jag kanske hade kunnat bestämma mig här hemma istället! :/ Blir nog att boka tid i Piteå åxxå för att se om dom har någon annan som jag kanske fastnar för direkt! :)

Vi gick även på stan en sväng, skulle kolla om jag hittade den snygga tröjan Cissi hade köpt men icket, måste nog till Piteå istället! Jag kom även på att det var Alla hjärtans dag på måndag, vi har sååå mycket annat att tänka på att vi (eller mest Johan var det nog) hade helt glömt bort det! Vi brukar som oftast köpa en liten grej åt varandra så det blev panik och vi gick själva på stan ett tag! Det jag hade tänkt köpa fanns ju såklart inte men jag hittade en annan liten grej, vill han inte ha det så får han allt byta sen! ;) 
Jag köpte även en ny mössa och en till Disneyklassiker till min samling;

  

På lördag steg jag upp och for på pump, riktigt skönt att träna så pass tidigt! :) Men istället för att bli starkare känns det som om jag blir svagare, dom två sista gångerna har jag knappt (om inte alls) orkat hela låten igenom! Kanske någon sjukdom på gång i kroppen? Eller så är det bara så ibland?

Efter träningen var det bara hem och duscha och sen vidare till stan på bröllopsmässa! :)
Det var en massa olika företag som hade små bord med det dom erbjöd och sålde. Så det blev mycket prat med olika företag, vi bokade även våran brudbukett! Inte precis hur den ska se ut utan vi bokade bara att vi ska ha det företaget och då skulle vi få 10% rabatt! :) Dom hade även brudvisning där, men tyvärr så missade vi det! :/
Blev en liten sväng på stan även den här dagen, vi utökade garderoben med varsin tröja! :P
En bild på mitt klipp, 45 kr på carlings! ;)



På kvällen var det dags för mammas 50 års fest!
Mycket folk, gott fika och mat!
Här kommer det lite bilder från kvällen;

 
Mammas arbetskamrater som sjunger en sång om mamma :)


Syster


Mamma öppnar presenter


Jag och Johan






50-åringen :P




Presentbordet



Jag hade en jättefin bild på Evelina m.fl men eftersom jag lovade henne att inte sätta ut nåt kort där hon var med så kommer det inte med! :)
Tack allihopa för att ni kom! :)

Idag fyller världens bästa mamma 50 år!
GRATTIS!!!
Så vi ska väl dit och gratta henne idag igen! :)

Johan är och spelar cup i Burträsk eller var det Bastuträsk?! Han har skrivit över sig till Bjurfors för den här dagen, dom ringde för någon vecka sen och ville ha han som målvakt! Självklart ställer han upp, snällisen! ♥

Vi är bjudna på mat i Stensjön i afton, det blir superbra! Tack på förhand! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Äsch, vad synd att den inte fanns :(



Men så himla kul att kolla bröllopsklänningar, jag blir lite avis :P



Och jag måste då hålla med dig om att träna tidigt, det är det bästa, man får sån energi resten av dagen. Men jag kan också känna sådär ibland, men vissa dagar är det bara så, man är inte alltid på topp tyvärr...



Ha en jätte-bra söndag och imorrn en bra alla hjärtans dag! =)



Kraaaaam

2011-02-13 @ 18:30:17
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0