Fredag

Idag har jag varit hos optikern, kollat synen och vilka linser jag ska ha!
Helst skulle jag vilja ha linser jämt men mina ögon är så torra så det funkar inte, idag fick jag med mig 10 par linser som jag ska testa för att se om mina ögon klarar av dom, sen ska jag tillbaka på två veckor och förhoppningsvis ser allt bra ut så jag kan beställa dom! :P
Det kändes verkligen jättekonstigt att ha på sig linser igen, man hinner bli ovan, men otroligt skönt att slippa glasögonen ett tag!
Så jag håller tummarna att dom fungerar för mina ögon! :P



Ikväll har jag ingenting att göra, Johan är på lagfest. Jag tänkte hälsa på mamma men orkade inte resa mig upp ur soffan! ;)
Har tvingat i Izzy örondroppar och sett Så ska det låta, och jag kan verkligen inte med af Ugglas, måste som titta bort annars blir jag bara arg! :)

Imorgon är det Valborgs och den ska vi fira i Kåge hos Lina och Nike!
Ha en trevlig Valborgs!



Nu blir det nog soffläge igen, troligtvis med någon serie eller film!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kan tänka mig att det är ovant med linser, jag håller tummarna!!



Ha så kul ikväll, Kraam

2011-04-30 @ 06:51:10
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0