En ny vecka...

Jag hade som tänkt jobba idag men eftersom jag knappt fick sova något i natt p.g.a hostan så blev det att jag stannade hemma från jobbet! Men imorgon har jag då tänkt försöka jobba hur som helst! :)

Igår blev vi bjudna på mat hos mamma, lax och potatisgratäng, supergott! Tack så mycket!

Jag kom på igår att det kanske var dags att skicka in hindersprövningen och namnändringen, så jag tog mig i kragen och skrev ut blanketterna, vi skrev på dom och skickade in! Väldigt ovant att jag snart heter Sara Enquist, måste börja öva på min nya namnteckning, lär skriva fel MÅNGA gånger från början! :)
Kom på att jag även måste göra ett nytt pass, men jag har nästan för mig att våra går ut det här året ändå så!



Tror att vi måste sätta oss ner och gå igenom vad som är kvar att göra inför bröllopet, känns som att det är massor av saker kvar men man kommer inte på vad! Tänk att det bara är ca 2 ½ månad kvar...det går ju tokfort!

Snart är det dags att bänka sig framför teven, Liverpool - Manchester City spelar!
Heja Liverpool! :D

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, tack! Det ska verkligen bli underbart att fara iväg med våran lilla familj! =)



Jaa, shit vad tiden går! =) Så himla kul med bröllop! =)



Spara att göra pass tills ni ska åka någonstans, dom håller ju bara fem år nu..Lite dåligt tycker jag, men dom vill väl ha mer pengar ;P Jag kan förstå då barnen är små och förändras men inte nu...



Hoppas du får sova i natt och mår bättre!



Kraaaaaaaaam!

2011-04-11 @ 21:23:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Ja det måste vara knepigt att byta bort ett så vackert efternamn! Måste vara därför Britt aldrig gift sig... ; )

2011-04-13 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0