Äntligen helg!

Äntligen helg igen! :)

Vi har inte så stora planer i helgen, imorgon så har Johan fotboll och det var tänkt att jag skulle på Allstar med ett gäng och se hockeyn men eftersom jag hostar så satans mycket så blir det inget för mig! :(
Hostan började i början av veckan, hostar tills jag kräks en massa slem! Idag for jag hem från jobbet, har klarat mig rätt så bra på jobbet och aldrig kräkts (nog för att det har varit nära någon gång) men imorse var det dags! :/ Brukar alltid vara värst på kvällarna, som igår när det var hockey, hostade och kräktes under andra perioden...inte fan kunde jag gå på toan och kräkas mitt under hockeyn så hinken fick göra mig sällskap i soffan istället! Tur att jag var själv hemma! :)
Det här blev ju verkligen ett mysigt inlägg! ;P
Jag har iaf ringt till doktorn och hon skulle skriva ut ett recept på hostmedicin så att jag förhoppningsvis kan sova på nätterna, har knappt sovit något alls på 3-4 nätter!
Tycker det är dags att bli frisk nu, allt går bara runt och runt verkar det som! :/

Igår var jag iaf på stan och hämtade ut våra ringar! Var lite orolig på hur min skulle se ut i vitt guld eftersom jag aldrig hade sett den i det, men den var riktigt fin! Ångrar däremot att vi inte var smarta och tog våra förlovningsringar helt i vitt guld, då hade det nog blivit ännu snyggare tillsammans! Men man tänker inte direkt på det när man förlovar sig, vilken vigselring som skulle passa bra till ringen man valt! ;P



Blev även en film;



Jag hoppas den är bra, har iaf hört att den ska vara det! :)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, vi ska inviga utegrillen i afton! Längtar sååååå mycket efter grillat, ska bli riktigt gott! :)
Sen blir det att se kvalserien, en riktigt spännande match och helt avgörande för vem som ska få stanna kvar i elitserien, MODO eller Södertälje?!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: razzel

Visst håller vi tummarna för Modo? !

Det blev en rejäl rysare i går kväll.... vi var inte hemma förrän vid 23.30 -då såg jag och J matchen en gång till på tv ; )

2011-04-08 @ 16:17:55
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Cissi

ÅÅhh, så fina ringar!!!

Nä, jag tänkte inte heller på det... :P



Åh, vi har också hyrt den i helgen, jag tror det är grym! =)



Krya på dig massor och ha en trevlig helg!!



Kraaaaaaam!

2011-04-08 @ 17:19:18
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0