27 april

Så underbart skönt det har varit att vara ledig någon extra dag, jag har verkligen tagit tillbaka lite sömn nu! :P
 Johan hade jour hela påsken så vi har bara tagit det lugnt.
Min familj har varit till oss och ätit grillat, vi har hyrt film med Lina och Nike, blivit bjudna på mat hos svärfars, sett fotboll och hockey!
En helt underbar, lugn helg! :D



Bröllopsplanerna går sakta framåt.
Vi har bokat möte med prästen, bokat testfotografering, kanske fixat musiken och transporten klart!
Säkert något mer som jag har glömt av! :)

Imorgon blir det en sväng till stan, Izzy ska till vetrinären. Hon har haft problem med ett öra rätt länge och våra försök att göra det bättre har inte lyckats så jag hoppas att dom kan göra något! Sen ska Izzy få vara hos Dixi och "busa", jag hoppas det kommer att gå bra! Tack snälla för att ni ska sköta henne ett tag! :)
Jag och Johan ska passa på att gå en sväng på stan och försöka hitta en kostym åt honom, kanske kolla lite blommor till bröllopet åxxå...beror hur mycket tid vi har!

På fredagen har jag bokat tid hos optikern, måste skaffa linser innan bröllopet!
Vägrar ha glasögon då! ;)

Snart helg igen! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att ha lite på gång inför bröllopet!



Tomme (brorsan) och Kicki gifter sig ju om drygt två veckor och fyy fan vad vi fixar grejer nu =) Mkt som ska hända! =) Jag är nästan klar, men det är en del att fixa ändå...Jag är ju toast-mastern! =) Men kul ska det bli med en massa bröllop! =)



Ha det bra, kraaaaaaam! =)

2011-04-27 @ 20:42:18
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0