19 april

I lördags så hjälpte jag syster och Mark att flytta! Vi var rätt många och hade två släpar så det gick rätt bra faktiskt! Så nu bor dom på kyrkgatan istället, i en mysig liten lägenhet! :)

Söndagen var vi bjudna till Johans kusin på kalas, så före vi skulle dit, gick vi på stan en sväng för att hitta någon present! Blev ett presentkort på Vero Moda, där hittade jag även två par shorts som jag var "tvungen" att köpa! ;)



Är oerhört less på att hosta och kräkas nu kan jag säga! Har snart hållit på i 2 ½ vecka, men nu har jag iaf varit till vårdcentralen för att kolla så det inte är lunginflammation och det var det inte. Fick utskrivet Cocillana, ska hämta ut det imorgon så nu jävlar ska jag förhoppningsvis kunna sova! :P

1 ½ dag kvar att jobba sen långledigt, ska bli sååå skönt! Oj, vad jag ska sova...känns som jag har flera dygn att ta igen!
Idag tog jag tillbaka min 5:e semestervecka, Johan har lix jour då så han ska jobba och då tänkte jag att det är lika bra att spara den och hoppas att våra resor blir av i höst, så att man får vara ledig då istället! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaaa, hoppas du får sova nu!!! Skönt med ledigt :)



Kraaaaam

2011-04-19 @ 21:48:17
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0