4 september

Har varit sjukt trött den här veckan, vet inte om det har berott på våran resa eller något annat! Men skönt att det är helg nu och man får vila upp sig lite! :)

I tisdags var jag in på akuten med Johan, han kom hem efter sin träning och hade ont! Han fick sig en smäll på matchen som han hade före vi for till Cypern. Han hade iofs ont före träningen men tänkte att han skulle fara och testa om det gick, och det gick ju inte så bra! Så vi for in för att kolla, visade sig att han hade en spricka på ett revben...dom sa att smärtan oftast kommer ca 10 dagar efter och det stämmde ju rätt bra! Så det var bara att vila och när han kände att han klarade av att träna så var det bara att köra igen. Bra att säga det till han, han for ju redan på torsdagsträningen ;)

Onsdagen var vi hemma och tog det lugnt, hade hyrt en film;



Igår kompade vi ut två timmar tidigare för att fara till stan.
Vårat element i garaget har pajat så vi måste köpa ett nytt, blir nog ett på JTs elservice...ska ringa och beställa det på måndag för vi var lite osäker på hur många watt vårat var på så vi vågade inte beställa ett då vi var där! :)
Vi hämtade ut vårat nya rumsbord, blev hur bra som helst...lite ovant just nu bara! ;)





Blev att vi hyrde tre filmer åxxå;

  

Och när vi handlade på Maxi så blev det att jag köpte två blu-ray filmer ;P

 

Igår var det som en fotbollskväll. Först spelade U21 landslaget, sen herrlandslaget och efter den slog vi över och såg Englands match! :D

Idag har jag och Jossa varit ute och gått med Izzy och Gizmo. Har varit sååå arg på Izzy, under promenade så tjuvbadade hon i älven...inte en gång utan TVÅ gånger!!! Grrrrrrrr!!!
Johan är i Ålund och skulle pröva stå en halvlek i Byskes match, för att se om han kan stå imorgon när Ålund spelar! Jag hoppas att det går bra och att han inte känner av revbenet...han tyckte det hade blivit bättre så jag håller tummarna! :)

Resten av helgen blir det nog bara att slapppa, vi har ju några filmer att se! ;) 

Jag har ju glömt lägga in en bild på våran nya vedkorg (hoppas den håller som vedkorg), förut var den träfärgad men jag har sprayat den svart! :)



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Snyggt det blev med bordet! Du kan ju inte fara till stan, utan att hyra film eller hur?

2010-09-04 @ 17:08:43
Postat av: Cissi

Men shit vad snyggt bord!!! Jätte-jätte fint!! =)



Vi ska just nu sätta oss och se The book of Eli..blir spännande att se om den är bra!!



Trevlig kväll, kraaaaaaam!

2010-09-04 @ 20:07:05
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Så fint det blev med bordet! Snyggt med runt!

Jag kan tyvärr inte komma på torsdag eftersom jag är i stockholm on-to och kommer hem på kvällen. Men annars hade jag gärna kommit så hör av dig om det blir någon fler gång!

2010-09-05 @ 20:46:44
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Sara

Mamma; Hehe, jag kan inte det va? ;P

2010-09-06 @ 17:16:23
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Håller med!!! =)

2010-09-07 @ 07:20:26
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mkt!!!

Jo, det är grymt surt med träningen, men det löser sig! Jag får gå mkt lugna prommisar med lilleman! =)



Kraaaam! =)

2010-09-07 @ 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0