Mys

I natt har jag fått sova ganska bra, vaknade nog bara två gånger av den förbanannde hostan!

Igår hade jag myskväll med mig själv (Johans eftermiddagsvecka)...drack te, bäddade ner mig i soffan och såg två avsnitt  av Vampire Diaries! :P



Ikväll har jag sett The last song, jag har blivit så blödig dom senaste åren...gråter hur mycket som helst till filmer...konstigt! Den här var ju inget undantag! :P Bara att passa på att se "tjejfilmer" när Johan inte är hemma, annars sitter han bara och skrattar åt mig! :P



Nu sitter jag och slö ser hockey...

Btw kyrkan är bokad så nu är det bara ALLT det andra kvar! ;D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag såg också The last Song i lördags då Jocke var på hockey och även jag grinade som en tok.. Helt galet:) Hoppas du snart blir av med hostan!Kraaaaaaaam!

2010-09-21 @ 21:20:42
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0