Champions League

Ikväll och imorgonkväll är det Champions League!
Blir att se Ajax - Milan ikväll och imorgon ska vi se Rubin Kazan - Barcelona och Valencia - Manchester United!



Sen på torsdag är det dags för AIK att spela match, så då blir det att fara till templet och heja fram tre nya poäng! :D Blir lite knepigt med hejarramsorna bara, dom möter Solna AIK på torsdag men det ska nog gå bra det med! ;)




Nog för att jag/vi har lång tid på mig/oss men vi försöker komma på några bra bröllopslåtar att ha i kyrkan, någon som har nåt bra förslag?
Btw, inga Shirley Clamp, Sonja Aldén eller nåt liknande...är inte direkt vi! :P
Har hittat några låtar själv men någon kanske har nåt ännu bättre...
Det här är svårt, riktigt svårt och dessutom försöka få det att passa oss båda...inte det enklaste! ;P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anton

det borde inte bli så svårt med ramsorna eftersom AIK möter solna, och inte AIK som möter AIK

2010-09-29 @ 00:14:12
Postat av: Cissi

Jag skulle se fotbollen igår men somnade direkt!! :P



Låtar ja..shit vad svårt..ska tänka om jag kommer på någon :P



Kraaam!

2010-09-29 @ 06:08:48
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0