blog award

Före jag for till Cypern så fick jag detta blog award av snälla Cissi! Tack så mycket! :)



Så nu är det såhär;
-Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min blogg för att visa att jag/du fått den.
-Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
-Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder.
-Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.

Jag ger mina awards till syster, Anneli, Johanna, Fanny, Josse, Johanna H och Linn

Nu kommer det svåraste, hur man ska få ihop sju intressanta saker om sig själv....

1. Har en otrolig getingfobi, får panik och börjar gråta om dom kommer för nära!

2. Är glutenintolerant. Innan jag fick diagnosen så svimmade jag lite då och då, en av gångerna fick jag åka ambulans. Då hade jag hunnit svimma tre gånger på vägen från bussen till vänthallen (sträckan är väl ca 7 meter kanske) + kräkts en gång utan att ha en aning om det! Tur att mina underbara (klass)kompisar var med mig och försökte göra det bästa för att jag inte skulle slå mig! Slutade med att jag fick ligga hela dagen på akuten med dropp! :)

3. Är även rädd för hajar, får lite panik när jag badar i havet utomlands! Håller mig väldigt nära land eller båt!

4. Skulle gärna vilja hoppa bungyjump, fallskärm och sånt trots jag är lite höjdrädd! Tror även att jag skulle försöka få mig ner i en hajbur om jag fick tillfälle...om jag så skulle storgråta! :)

5. Alla skulle nog kalla mig filmberoende, så jag antar att jag är det! :) Har jäkligt många filmer, lite över 400 st och då är inte alla boxar inräknade och mer lär det bli! :P

6. LAT! Jag är riktigt lat! Helst gör jag ingenting förutom att sitta framför datorn, teven eller läsa en bok! ;)  
 
7. Jag är fortfarande otroligt sugen på snus, trots att det är mer än 6 år sen jag slutade! Går nog aldrig över...

Det gick ju tillslut att få ihop sju saker...men allt är nog inte så intressant! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha, jag har sagt det förr och jag säger det igen: vi är lite lika!!! =) Jag slutade snusa för ca 6 år sen och jag VET att om jag tar en då är jag fast!! Stoppar fortfarande tuggummi under läppen! =)



Kraaam! =)

2010-09-02 @ 20:37:10
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

Tacktack! Jaha ojdå!

hehe kram på dig med

2010-09-04 @ 14:14:08
URL: http://fannyfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0