6 november

Igår var det kortdag på jobbet...grymt skönt att sluta tidigt! Och tack Jocke för skjutsen hem, skönt att slippa gå någon gång! :P
Jag följde med mamma, pappa och Jossa till Solbacken och kom hem utan en film, godis eller pizza...stolt över mig själv, men nära var det ändå! :P
Blev bara mat och en farsdagspresent som jag köpte! :)

I natt har jag pratat i sömnen för första gången på VÄLDIGT länge...eller pratat och pratat, rättare sagt så skrek jag! Johan har mobbat mig hela dagen, jag kommer inte ihåg vad jag drömde men jag kan som lista ut att det hade med fotboll eller hockey att göra för det jag skrek var "Det var mål" lite sådär upprört! :D



I afton är det dags för AIK att möta Djurgården hemma, sista matchen före uppehållet, hoppas på tre nya poäng!
Heja AIK! :D

Ikväll är jag ensam hemma, har just skjutsat Johan till Anton och dom ska vidare till stan på hockey och sen skulle dom festa! Så för mig blir det väl först och främst att se hockey sen vet jag inte riktigt...blir väl att se någon film eller nåt! :P
Min familj ska hit och äta åxxå, dom skulle ta med sig mat så det blir att äta efter hockeyn; pepparfilé med pommes! MUMS!

Dags att sluta för nu börjar Bolton - Tottenham om...

Ha en trevlig helg!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, bra jobbat att du fixade det!! =)



Kraaaaam och trevlig söndags-kväll!!! =)

2010-11-07 @ 14:26:28
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0