Tack älskling <3

Idag efter jobbet så kom Lotta och Tindra för att gå en promenad med oss (jag och Izzy), roligt att ha någon att gå med när Johan jobbar eftermiddag! Skulle ha tagit nåt kort på söt-Tindra i sin söta overall! Gullungen! :)
När vi kom tillbaka från promenaden så hittade jag ett litet paket från cdon och i det låg;



Tack älskling! Du är bäst! :)

Nu har jag nåt att göra i veckan när jag är själv! :P

Men ikväll är det först hockey sen Champions League så jag hinner inte spela ikväll!
AIK möter Timrå hemma, hoppas på tre nya poäng!
Heja AIK! :D

Vet fortfarande inte vilken match jag ska se i CL, antar att det blir att zappa mellan tre olika matcher! ;)

Ha en underbar kväll!

Puss och Kram 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha en underbar kväll du med!!! =)

2010-11-02 @ 20:21:55
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anton

Svårt val, det blir Bursaspor - Man U

2010-11-02 @ 20:40:52
Postat av: Sara

Anton; Knappast...den var inte ens med bland mina tre som jag valde mellan! ;)

2010-11-02 @ 21:39:20
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Susanne

Detsamma:)

2010-11-02 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0