Julpyntat :)

Nu är det äntligen julpyntat i vårat hus!

Jag har varit sugen så länge men aldrig haft orken (lat) men ikväll då jävlar! Slutade 15.00 idag och Johan mötte mig med Izzy och vi gick en promenad, sen när vi kom hem så skickade jag upp Johan på vinden för att hämta julpyntet (känner mig säkrare nere på marken :))! Fick mig ett gott skratt när Johan skulle stänga dörren till vinden och det rasade en massa snö rakt i ansiktet på honom, precis som på film...hade lite svårt att sluta skratta! :P
Men nu är det iaf ännu mysigare hemma hos oss...






Två fynd från resan :)

Svårt att få med den mysiga känslan...

Ikväll har AIK spelat mot Brynäs, blev vinst med 4-2 och vi gick upp i serieledning...nog för att vi har en match mer spelad men ändå! ;)
Jag hade nästan hunnit pynta klart när hockeyn började, var bara gardinerna kvar och såklart måste man ju passa på att ta hjälp av hockeysupportrarna! ;)
Dom hjälpte mig att stryka och hänga upp gardinerna, helt perfekt!
Tack så mycket för hjälpen! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, visst är det mysigt att få upp lite pynt! =) ÄÄääälskar julen!! =)



Ha en trevlig helg, kraaaaaaam! =)

2010-11-26 @ 07:42:09
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Razzel

Så mysigt du (ni????) fått till granen! Jag tycker alltid det är svårt att få till den, att få lagom mängd och rätt färger... Tur man får ett nytt försök varje år!

2010-11-26 @ 10:24:17
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0