Hemma igen...

Vad jag har shoppat dom här dagarna! :D
Fast just nu är det väl inte så kul eftersom man nästan är pank men imorgon kommer lönen igen! ;)

Bussresan gick faktiskt bättre än jag trodde den skulle göra, tog en åksjuketablett + att jag hade åksjukebanden på mig...mådde inte dåligt nåt! :)
Vi bodde på Scandic Plaza i Borås, när vi kom fram fick vi vänta en stund på att få rummet men direkt efter det så dumpade vi packningen och gick ut på stan! Klart jag hittade en massa kläder men kände att man måste hålla tillbaka eftersom vi inte hade varit på Gekås än, så det blev två tröjor och en klänning! ;)
Fredagen spenderade vi HELA dagen på Gekås, från ca 09.00 - 19.30! Vi var in tre svängar (gick ut för att dumpa sakerna i bussen och sen in igen!) :P Det var sjukt mycket folk men det var nog ändå mindre än vad det brukar vara på sommaren, ingen kö in iaf! :) Blir så irriterad när det inte går att komma sig någonstans med kundvagnen, man ville som bara köra på alla!





Lördagen så åkte vi till knalleland och gick på ännu mera affärer sen åkte vi in till Göteborg för att gå på Lisebergs julmarknad! Jättemysigt, massor med lampor och jag var nära att vinna en STOR Toblerone...byt aldrig bricka, blir alltid den som vinner! :/




Skulle ha tagit när det var mörkt istället, syns inte hur mysigt det var! :/







Söndagen steg vi upp tidigt för att äta frukost och sen åka hem. Men i Valbo var vi in på Ikea en sväng och då blev det såklart att man handlade ännu mer...bussen med släp var proppfull! Vi skrev upp på en lapp hur mycket pengar det hade gått åt, bara Gekås inräknat, våran buss hade handlat för ca 208 000:- på Gekås! Inte illa! :)

En riktigt kul resa, blir nog att man gör om det snart igen! ;)
Här är högen med saker (fattas lite julklappar i högen dock ;));



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj så kul att få bränna lite stålar!!! =)



Och du verkade då ha hittat en hel del :P



Kraaaaam! =)

2010-11-24 @ 19:00:14
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0