Gekås here I come :P

Ååååh, nu verkar det som om Johan har smittat mig med förkylningen...idag har jag varit snorig och tät! Trodde jag skulle klara mig men icket! :/

Ikväll börjar elitserien om, känns så tomt när det är uppehåll så det blir skitbra! :D
Jag hoppas att dom tar tre nya poäng så vi hänger på Luleå och inte släpper förbi Färjestad! Det var en jäkla otur att dom spelar mot just Frölunda ikväll eftersom jag åker till Borås och Ullared imorgon, hade dom spelat mot dom på torsdag istället hade man kanske kunnat ordna så att det gick fara och se matchen! :/
Nu får jag sitta och heja framför teven istället!
Heja AIK! :D



Ja som sagt så åker jag till Borås imorgon, kommer att bli kul men jag längtar däremot inte till bussresan!
MÅNGA timmar i bussen! Ska ladda upp med åksjukepiller, godis, dricka och självklart mp3-spelaren, då ska jag nog kunna överleva! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack så mkt!! Det är nog lugnt, förhoppningsvis kommer boxen snart :/



Ha så jätte-kul nu!!! Och shoppa int ihjäl dig =)



Kraaaaaaaaaam! =)

2010-11-16 @ 18:13:04
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag gruvar mig oxå för bussresan, tänk om vi har varit framme så skönt. Då hade vi kunnat börja shoppa lite:)) Men det ska nog gå bra. Men då har vi ju hemresan kvar:(

2010-11-16 @ 20:43:19
Postat av: Sara

Mamma; Ja, jag tror det blir värre hem! Hemresorna brukar vara tråkigare! :/

2010-11-16 @ 21:36:14
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0