Tapetsering

I fredags for Johan till stan och lånade en golvbetongslip så medans jag var på jobbet hade han slipat hela garagegolvet! :) När jag slutade for vi tillbaka till Hyresbutiken och lämnade igen den sen var vi förbi Jula för att köpa några extra rollar och penslar så man inte har för lite! :)

Vi var förbi Emelie och Patrik en sväng när vi kom till Byske, det var så länge sen vi var där! När jag var där senast höll dom på att sätta upp väggar och sånt men nu var ju köket på plats och toan var klar + andra grejer som dom gjort! Det blev jättefint! :)

På kvällen så började vi att sätta upp väven i garaget!

I lördags så blev det upp tidigt för att fortsätta sätta upp väven.
Vi tog ett avbrott för att se Sverige spela hockey men tyvärr så förlorade dom på straffar så det blev ingen VM-final! :/ Även Johans mamma fyllde år! Grattis Britt! (hittade ingen bild på henne :()
Vi fick även middag i Stensjön, tack så mycket...det var jättegott!

När vi kom hem var det bara att fortsätta med väven. När vi hade gjort det klart så gick vi in och såg Champions League-finalen efter den var vi så jävla trötta att vi gick och la oss!

Idag så har vi börjar att måla, nästan hunnit hela garaget ett varv! Men nu har vi tagit ett avbrott för Johan har fotbollsmatch så nu måste jag snabba mig iväg så att jag inte missar början! :)

(Det kommer bilder sen på garaget, hinner inte nu)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi gick också la oss efter finalen..haha..vi börjar bli gamla =P

2010-05-23 @ 16:01:30
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0