Lugn helg

Fredag: Vi for till stan efter jag hade slutat jobba. Kollade runt på olika möbelaffärer för att se om vi hittade ett rumsbord som vi vill ha, det fanns något enstaka så vi får se hur det blir. Det jag fastnade mest för var ju förstås utgående och så klart så var det slut på dom vita, det är så typiskt! :/
Vi var förbi Hemmakväll och hyrde tre filmer;

   

Köpte även en film;



Vi var på Viking så jag skulle få min efterlängtade pizza, så jävla gott! Sen blev det handling på Maxi och vi strosade runt på affärerna på Solbacken för att fördriva tiden. Sen for vi till Skelleftehamn för att se Byske/Ålunds seriepremiär i 6:an, Byske/Ålund vann med 1-3! :)

När vi kom hem så såg vi en av filmerna vi hade hyrt; Hachiko. Fy fan vad jag grät till den filmen!

Lördag: For ut på en löparrunda direkt på morgonen och sen blev det promenad med Izzy. Vi gick förbi Byske möbler, vi kom på att vi kanske borde kolla där åxxå! :) Vi fick med oss en massa hemsidor som vi kunde kolla på för att få veta alla nyheter och om det fanns i vitt å sånna saker. Helt perfekt! Men vi har inte hunnit kolla än, ska försöka hinna med det idag! :)
Min syster och Helena kom för att äta grillat hos oss, riktigt gott som vanligt! :P
Sen på kvällen blev det att se när Barcelona spelade (och vann ;)) och efter det blev det film! :)

Söndag: Vet inte vad det är med oss i helgen, vi har sovit jättelänge på morgonen! Brukar inte hända så ofta och ändå är man helt seg på dagen! :/ Vi har iaf varit ute på promenad med Izzy och snart är det dags att fara till Skelleftehamn igen. Då är det dags för Ålund/Byskes seriepremiär i 5:an och Johans första seriematch! :) Det jobbiga är att jag "måste" åka med när dom har samling. Med "måste" menar jag att jag kan ju ta Supran och köra dit senare men det känns så jävla onödigt att köra två bilar dit så då åker jag med på samlingen istället!

Ikväll har Sverige sin första match i VM, Hejja Sverige!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt med en lugn helg och sovmorgon!! Sweet!! =)



Hejja Sverige!!



Kraaaam! =) =)

2010-05-09 @ 15:10:19
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0