Bandit Rock! :D

Av en slump så kollade jag lite på Norran på nätet (egentligen var det min moster som satt och tittade), och vad får jag se?! Jooo, att Bandit Rock ska börja sända i Skellefteå!!! 1 Juli så börjar dom sända istället för Lugna Favoriter, hur jävla bra som helst! Nu blev jobbet liiite lättare att gå till, för nu har man iaf någon radiokanal att lyssna på! :P

Någon som vill köpa min balklänning?



Det är dags att sälja den nu, den tar bara upp plats och jag lär ju aldrig använda den igen! :)

Trevlig helg på er!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack, det lär behövas ;)



Fan vad sweet!! =) Bandit rock är ju grymt!!



Trevlig helg!!



Kraaaam!!

2010-05-06 @ 20:35:51
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0