Inhandling av present...

OS slutade i söndags och det hann ju bli två till medaljer för Sverige! Så grattis till André Myhrer och Johan Olsson som tog var sin bronsmedalj! :)




I måndags så var vi iväg till stan, jag skulle köpa en present till Johan + att vi hade lite andra ärenden. Presenten jag skulle köpa var ju förstås slut men som tur var så skulle dom få hem mer idag, så nu har jag varit iväg till stan med pappa och köpt den och jag lurade även på pappa en Blu-ray spelare, följde även med 20 st filmer! :P
Kan inte skriva vad det är jag har köpt, nog för att han vet om den ena saken...kanske skriver vad det är efter han har fått paketen om 1 vecka! :)

Vi hyrde filmer i måndags, vi tyckte det var så längesen att det var dags nu! :)
Det blev dom här;

  

Jag har även beställt en massa filmer men jag har inte hunnit få alla än och inga filmer låg det i brevlådan idag så jag hoppas att dom kommer imorgon! Men här är iaf dom jag har fått! ;)



Just nu är älsklingen ute och skottar för fullt själv, han tyckte att jag skulle slippa idag! Jag "pajade" ryggen igår när vi skottade och har gått på Alvedon idag, lyckligtvis så har jag bokat massage imorgon så jag hoppas det blir bättre!
Tack älskling!!!

Nu ska jag lägga mig ner ett tag och hoppas att det blir lite bättre i ryggen! Tyvärr blir det ingen Pump eller löpning idag och har inte varit det på ett tag heller! :/ Så jag hoppas att det här är snart över så man kan börja träna lite iaf! :)

 
Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas din rygg blir bättre, inge kul!



Kraaaaaam!

2010-03-03 @ 16:40:11
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Förresten: sjukt vad vi har många gemensamma intressen: bla. film!!! ;)



Kram på dig!

2010-03-03 @ 18:01:04
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Hör gärna av dig om du har några presenttips...

2010-03-03 @ 23:03:29
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0