Lenis 25-års fest

Igår var jag ju på "modell för en dag". Det gick snabbare än vad jag trodde, tror vi var klara på 3,5 timme...hade räknat med någon timme till så det blev ju perfekt!
Det hela började med att vi fick sitta och vänta ett tag, sen kom tjejen man skulle bli sminkad av och hämtade in en! Jag blev rätt hårt sminkad för dom sa att kameran tar bort mycket smink, mycket foundation och sotade ögon! Jag som har högst mascara i vanliga fall! :)
Efter sminket fick man fixa frisyren själv, jag önskade att jag hade haft mitt långa hår istället....så mycket lättare att göra någon frisyr! :/
Vi hann som just in i "väntrummet" igen så kom det en tjej som skulle vara våran fotograf! Så in i fotosalen och byta kläder för att börja ta kort! Det kändes konstigt och löjligt med alla poser som man skulle stå i, men det blev då iaf något bra kort! Men korten var svindyra, köpte iaf 4 st...lär ju aldrig hända igen så det kan ju vara kul att ha några "proffskort" på sig själv! ;)









När jag kom hem så var det direkt iväg till Lenis på förfest och sen vidare till Stengården för stor partyt! :P
Jag hade riktigt kul, så kul att man kände dom flesta som var där! Och ett bra band de hon ordnat åxxå, Hat over hills! :D
Ca 260 kort blev tagna med våran kamera....hur flitigt är inte det!!!
Alla är iofs inte så bra men ändå...
























































Idag är jag lite bakis som vanligt, har just kommit hem från Stensjön där vi har fått lunch!
Tack, det var jättegott!

Ikväll blir det bara att slappa och äta godis! 16.00 är det hockey och 17.00 spelar Liverpool, så det blir att slå över till fotbollen i periodpauserna! Sen blir det nog film skulle jag tro! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: razzel

Bilderna på dig blev jättefina, mycket finare än de på Johan längre ner.... ; )

Vem var det som sminkade och fotade?

2010-03-28 @ 15:43:56
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Cissi

Korten på dig vart verkligen JÄTTE-fina :)



Och kul med kort från festen :)



Skönt med en slappar-dag efter fest...alltid lika klockers :)



Kraaaam :)

2010-03-28 @ 17:27:36
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0