Kvartsfinal 2:7

I lördags tog Pär (jobbar på Franke med Johan) sig en skotertur och hälsade på oss för första gången! Fikade och pratade i någon timme innan han for hem, han är alltid lika trevlig! :)

Sen på kvällen var det dags för kvartsfinal nr 2! Jag, Johan och min syster skulle se den live och vilken stämmning (som vanligt). North Power hade gjort porträtt av alla spelare (antar att det var av alla spelare iaf) som klacken höll upp till introt! Och jävlar vilken rysning jag fick när dom spelade Iron Maiden - Fear of the dark i arenan! MÄKTIGT!





Skulle ju köpa en slutspels t-shirt åxxå men orkade inte släpa runt på den så jag får köpa en på stan istället, dom är grymt snygga i år! :)


Tyvärr så förlorade dom i förlängningen med 2-3 så nu står det 1-1 i matcher! :/

I söndags så följde jag med mamma och syster till stan för att shoppa lite! Hittade mina efterlängtade baggy-jeans i rätt storlek så jag var ju tvungen att köpa dom! Men nu är jag pank istället, tur att det är löning på torsdag! ;)


Baggy-jeans, top och leggings


Och den här fina koftan :)

Annars har vi inte gjort så mycket i helgen eftersom Johan har haft jour så det har blivit att vi har sett film, serier och fotboll! Men det är ju ALLTID kul! Men tyvärr så förlorade ju Liverpool åxxå, ingen bra helg för våra älskade lag! :`(

Ikväll så är det hockey igen, kvartsfinal 3:7, så snart börjar det väl droppa in folk! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhhh, vilka fina kläder!!!..även Skellefteå-tröjan ;)



Jo, sant, det är ju mysigt att göra det på helger =)



Nu på lördag till söndag är jag och Neo själva, då Jocke ska på party, då blir det nog en massa mys =) Synd jag inte kunde följa, men lillen är så liten, känns för tidigt med barnvakt! Så vi får festa "själva" ett tag framöver =)



Ha det bra, kraaam!



2010-03-22 @ 18:56:30
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Johannas kompis lyckades lägga beslag på "en viss" flagga efter match....

2010-03-22 @ 21:42:17
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0