"Frisk"

Hade ingen feber igår på morgonen så jag slängde i mig Alvedon och for på jobbet! Men det kändes riktigt tungt ibland, så helt frisk var jag nog inte men tänk vad lite Alvedon kan göra! ;)
Fick vara på lagret igår; Jocke han ska lära sig A-Ks kontorsjobb och Peter var ledig! Tur för mig att det inte var så mycket att göra just igår och jag fick lite hjälp av Stig åxxå så jag tror jag hann med det mesta + att Jocke hjälpte mig med allt jag hade glömt! :)

När jag hade slutat så for vi in till stan, Johan skulle kolla på en ny mobil, vi handlade lite på Maxi och vi for på systemet inför festen idag + lite mer! Mamma följde med oss åxxå eftersom hon skulle med på hockeyn! :) Men före hockeyn så åt vi pizza på Viking, riktigt gott! Tack mamma för maten!

Hockeyn gick riktigt bra, AIK vann med 2-0 över Färjestad så nu leder dom med 3-2 i matcher! :D
Jag däremot mådde väl inte så jättebra...kände mig hur slut som helst men jag kämpade på och skrek, klappade och hoppade! Vad gör man inte för sitt lag! ;)

Igår kom resten av filmerna så nu har man lite mer filmer att se...



Idag är det dags för den stoooora festen! Lenis födelsedagsfest! ;)
Kommer väl förhoppningsvis lite bilder från den nästa gång jag skriver! :)

Men först ska jag på modell för en dag, så på ett tag kommer Erika och hämtar upp mig sen bär det iväg till stan! :P

Ha det så bra i helgen, för det har då jag tänkt försöka ha trots att jag är slut och har ont i halsen! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt att du får må lite bättre! =)



Ha så kul!!



Kraaaam! =)

2010-03-27 @ 19:32:36
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0