Färjestad blev det...

Igår hade vi kalas för Johan så det var många här! Vi fikade och åt smörgåstårta, riktigt gott och trevligt var det! :) Johan tackar för alla presenter! Tyvärr så blev det inte mycket kort tagna! :/

 


Izzy med sin "bästis" Dixie :)

Mamma och min syster kom och skulle se AIKs match mot Brynäs; tyvärr förlorade dom i förlängningen men som tur var så kunde dom behålla sin fjärde plats i serien ändå! :) Synd att inte Luleå klarade sig till slutspelet, hade hoppats på dom istället för Timrå....tycker verkligen INTE om Timrås tränare! :(
Min syster sov hela matchen, hon har inte hunnit ställa om sig än så hon var lite trött! :) Och hon fortsatte sova så jag och mamma såg slutet av Melodifestivalen åxxå innan dom for hem!

Johan vann sin träningsmatch mot Burträsk med 2-1, så han var nöjd, synd att jag inte kunde se den åxxå! Fast det var nog lika bra för det var verkligen inget fotbollsväder ute! :P

Idag så vaknade jag tidigt igen, kanske har kommit in i att vakna tidigt på helgerna igen! Vaknade nästan alltid tidigt när vi bodde i lägenheten och jag har inget emot det, dagen blir så mycket längre! :P

Vi gick en promenad med Izzy och passade på att gå förbi moster, mamma och pappa för att försöka sälja lite lotter till dom! Så är det någon som vill köpa lotter till Ålundsnappet så har vi några stycken över! ;)

Vi har börjat på en ny serie åxxå; Weeds, den var faktiskt ganska rolig och jag tycker det är skönt när det inte är så långa avsnitt! :)

Ikväll var det lottningen till SM-slutspelet; AIK kommer att möta Färjestad i kvartsfinal! Åkte ut mot dom i semifinalen förra säsongen men jag hoppas att det går bättre nu! Så på torsdag smäller det! ;)

  VS 

Just nu sitter jag och ser Barcelona - Valencia; kungen Messi har gjort så Barca leder med 3-0 just nu!!! Hattrick!!! :D



Hmm...undrar om jag har glömt något nu...kommer inte på något mer iaf! :P

Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hör och häpna: jag ville se fotbollen men Jocke ville hyra film och så gör Messi hattrick!!! Typiskt Jocke :P :P



Kraaam! =)

2010-03-15 @ 09:36:41
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0