AIK till semifinal :D

I måndags hade vi COB-utbildning på jobbet och skulle göra upp en "handlingsplan" för våran bana. Roligt att göra något annat men första passet var riktigt jobbigt, höll på att somna flera gånger men sen blev det grupparbeten och då gick det bättre! :)
Jag var jättetrött för att jag inte hade sovit så mycket på natten eftersom jag nu har blivit tok-förkyld! Ligger och hostar hela nätterna! :/ Men jag inhandlade lite för att försöka göra det bättre;



På kvällen såg jag och Johan klart Weeds (dom säsonger jag har hemma) så nu börjar det snart vara dags att beställa igen... ;)

På tisdagen var jag så klart hängig men jag hade fått sova hela natten, riktigt skönt! :)
På jobbet så fick jag veta att jag skulle vara på lagret ett tag framöver, ska ha Jockes jobb (eftersom han har A-Ks jobb för hon ska föda barn snart)...vet inte hur länge än men iaf nästa vecka åxxå! :)

Johan skjutsade mig till Lina och Nike för att jag skulle följa med dom på hockeyn, Johan hade träning så han skulle hämta upp mig i Kåge på vägen hem sen! Trotsade mig själv för egentligen orkade jag inte! :P Jag och Lina stod i klacken dom två första perioderna men i sista så gick vi och satte oss på två platser som var lediga brevid Nike! Det var riktigt skönt för mig, inte samma stämmning men skönt som fan att sitta när man är hängig! :)
Och vilken match det var...jäkligt spännande hela matchen igenom! Slutade med att AIK vann med 2-1 och därmed gick till semifinal! :D Så jävla skööööönt! Då får man se Marttinen i AIK-tröjan några matcher till iaf! ;)
Köpte även denna snygga slutspels t-shirt;



Idag har jag varit extremt trött igen, för den här natten sov jag inte mycket! Hostade HELA natten, direkt jag lade mig ner så började jag hosta, lyckades t.o.m väcka Johan med mina hostattacker och det kan jag säga händer inte ofta...hostmedicinen verkar inte hjälpa så mycket :/
Men älsklingen har varit så snäll och tagit hand om mig! Låtit mig sova när vi kommer hem från jobbet och lagat mat åt mig (nog för att han brukar göra det för det mesta ändå ;))
Tack älskling, du ä bäst!

Tomas kom förbi mig idag på jobbet med mina nya vantar! Johans mormor har stickat AIK-vantar åt mig, dom blev superfina! Tack snälla Gusti! :)



Idag blir det film-mys i soffan igen, måste spara krafter så man orkar med att fara på hockey imorgon + att gå på stan! ;) Älsklingen behöver verklligen en ny mobil, han har kollat runt lite och tror att han har hittat den han vill ha...dom skulle få in den någon gång i veckan så jag hoppas den finns! :)
Sen ska vi nog kolla om vi hittar ett nytt, högre rumsbord! Så är det någon som har sett ett runt, vitt rumsbord någonstans så hör av er (inte det på IKEA, ser inte riktigt ut som jag vill ha) ;)

Nu är det dags för Izzys promenad, sen är det soffan som gäller! Önskar att vi kunde se CL men man har ju inte dom kanalerna, irriterande! :(
Hoppas ni är friska och krya! (krya på dig syster, hon har fått magsjuka)
Ha det så bra!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva då...hoppas du snart får bli frisk!! Tur du har så snäll sambo! =)



Jag har äntligen fått Neo att somna, han var gode övertrött!! Men efter en timmas gråt så somnade han till slut och nu blir det Barca! =)



Kraaam!

2010-03-31 @ 19:22:01
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0