Vi börjar se slutet...

I tisdags så skjutsade Johan Felix och Malin på balen i Supran! Jag passade på att följa med så att jag skulle hinna gå på stan en sväng innan det hela började! I år hade dom ju flyttat balen till Station 8 istället för Folkparken! Letade mig neråt mot älven ett tag innan det började, fullt med folk! Tänkte att jag aldrig skulle få en bra plats, ställde mig på ett ställe där jag trodde att jag inte skulle se mycket...men det visade vara ett helt perfekt ställe faktiskt! :P "Tyvärr" så var solen framme när jag tog kort så bilderna blev inte så bra! :/


Dom anländer...




Felix och Malin

Och titta här;


Martin Lundberg, annars jävligt likt! :)


Och Jimmie Ericsson körde ett par till balen! :P

Längtar tills hockeysäsongen är igång igen! Men det är inte så länge kvar tills första isträningen iaf! ;)

Det här blev handlat på stan;


Dom skönaste linnen som finns, vet inte hur många jag har nu! ;)

     
Och fler böcker

Igår jobbade vi äntligen lite till med garaget, vi tänkte att det är bäst att göra det mesta innan fotbolls-VM börjar! Så nu är vi nästan klara, ska nog bara måla garderoberna så dom blir lite uppfräschade sen är det ju taket kvar förstås men det har vi tänkt ta sen...typ till hösten eller nåt! :) Iaf så limmade vi gummilisten igår och jag säger då det, tror nästan vi var höga där på slutet...fy fan vad kontaktlimmet luktade! Kände lukten och smaken av det länge efteråt! Jag håller verkligen på att bli gammal nu, har träningsvärk efter att ha jobbat i garaget med listen....haha, otroligt! :P

Före


Efter




För ett tag sen så köpte vi en ny klädsel till Passaten, idag satte vi dit den! Efter många skratt och svordomar så var den på plats...haha, jag säger då det...blev inte det bästa men vad som helst är bättre än hur den andra klädseln såg ut! :)

(Bild kommer senare, Johan har bilen på träningen så jag kunde inte ta kort på den ;))

IMORGON BÖRJAR FOTBOLLS-VM!!!!! :D



Kanske ska berätta att det är klart med hur många som blir uppsagda nu, det blev 10 st på golvet och 3 st på kontoret + att en på kontoret har slutat frivilligt (han hade ett eget företag). Min syster var den tionde personen att bli uppsagd, så jävla nära att hon fick stanna! Nu är det bara att hoppas att det börjar gå bättre så att hon kanske får stanna ändå! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Va fint det blev i garaget! Ja vi får hoppas att det börjar gå bättre, så hon får jobba kvar:)

2010-06-10 @ 21:10:09
Postat av: Cissi

Vi kanske borde se någon match ihop =)



Trevlig helg!! =)



Kraaaam!

2010-06-10 @ 22:09:36
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0