Getingjävel

Nu är det då flyttat klart åt Jossa och Mark!
Lägenheten är jättefin, nu väntar man bara på inflyttningsfesten! ;)
 
Jag och mamma blev jagade av en geting idag på promenaden, jag hoppas ingen såg oss så mycket som vi skrek, viftade och sprang! :) Vi fick tillslut vända för den vägrade låta oss gå, följde efter oss hela tiden! Och jag skulle hem, fy fan...hade panik där ett tag men jag klarade mig från att gråta iaf! :) När vi hade vänt så slutade den följa efter oss så det blev en kortare sväng med ett stopp brevid älven så att Izzy fick bada! 



Nu är äntligen Johan på väg hem men hemfärden blev rätt mycket försenad! Dom råkade låsa in nycklarna i bilen och det har varit en massa tjafs med Avis (där dom har hyrt bilen), bärgarna som inte får öppna svenska bilar och annat, tillslut fick dom iaf slå sönder en ruta för att komma sig in! Men roligt att köra 130 mil med en krossad ruta! :/ Jag säger då bara det, ska ni hyra bil så hyr inte med Avis, ta Hertz istället! Dom verkar vara mycket mer hjälpsamma ifall det krånglar med något!!!

Ikväll var det VM-final mellan Holland och Spanien! En match med jävligt många kort men tillslut i förlängningen så lyckades Iniesta göra mål! Spanien vann med 1-0! :D





Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0