Semestertider

Så här i semestertider blir det inte så mycket uppdaterat här! Sorry! Fast det händer iofs inte så mycket, vi latar oss mest så som man ska på semestern! :P
 
I måndags hade vi iaf Stensjömästerskapen och det gick verkligen inte bra för mig men Johan vann våran klass! :)
Tyvärr så blev det inga bilder, är verkligen sämst på att ta kort! Men grenarna vi hade var iaf kasta boll i hink, pilkastning, kubbkastning, slå en golfboll så nära en pinne som möjligt och skjuta en fotboll i mål! Sen gav det olika poäng beronde på var man träffade, i vilken hink osv. Skitkul! :D
 Vi hade ingen skjuts hem så vi sovde hos svärfars!

I tisdags var vi och gjorde nya pass så vi inte ska bli fast i Cypern när vi ska dit! ;)

I torsdags följde jag mamma, syster och moster till stan! Blev lite shopping, har sökt toapappershållare med sugproppar ganska länge nu och igår hittade jag både det och knoppar till toan! :) Blev även nya grillbestick och en tröja från Carlings! :)



Sen när jag kom hem drog festen igång och det blev grillning med Johan och Micke innan resten kom! Jag som inte ens hade tänkt festa först, slutade med utgång på Lanternan! :)

Igår var det en bakisdag! Började bra när vi blev väckta av att Johan fick sms från polisen, hann ju tänka om det var nåt olagligt man hade gjort igår...men det var bara passen som var klara! ;)
Så efter jag hade legat utslagen på soffan ett bra tag så for jag, Johan och mamma till stan! Vi hämtade ut passen, köpte en ny väckarklocka, presenter och resväskor! :)



Vi beställde även ett nytt rumsbord, hittade ett runt, vitt bord på Åsells!
Så är det någon som behöver ett bord någonstans så har vi två sånna här över;



Jag tjuvöppnade mitt paket av älsklingen igår åxxå, kunde inte hålla mig! Men vad det var får ni veta på måndag! ;)

Idag är Johan och jobbar på dragracingen i Fällfors, själv så har jag bakat för fullt :)
Nu hade jag tänkt gå ut på en prommis med Izzy!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jätte-fint bord!!! =)



Så himla kul att fara utomlands...ska nog börja spara nu så man kan dra iväg hela familjen..vore mysigt!! =)



Ha en trevlig kväll!!



Kraaaaam!

2010-07-17 @ 19:56:22
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0