Min födelsedag

Klockan 12.29 den 19 juli 1983 tittade jag ut! Och nu har det gått 27 år, faaan vad tiden har gått fort!

Idag hade jag kalas för släkten! Tyvärr så kunde inte mormor komma eftersom dom hade typ magsjuka eller nåt liknande och Britt jobbade så dom ska nog komma ikväll efter att Johan har haft träning! :)
Det här har jag iaf fått hittills...

Av älsklingen;

     

     


Mamma och Pappa;

   

Syster;

Pengar till ett armband jag vill ha, finns på Carlings :)

K-H och Carina;



Jag, Ewe och Vickan har slutat ge varandra presenter när vi fyller år och satsar på julklappen istället! :)

Lite bilder från kalaset;





Lite kort på sötungarna :)







Och den underbara tårtan Sofia hade gjort till mig! Hon är extremt duktig! :)



Nu ska jag ta en liten promenad till mamma och sen ska Johan hämta upp mig när han kommer från träningen! :)

Ha en fortsatt trevlig sommar!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

WOW vilka fina presenter!! Och vilken otroligt snygg tårta!! =)



Kraaaam! =)

2010-07-20 @ 10:21:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Johanna [Hockey&Foto]

Javisst, han skulle hälsa till det engelska landslaget också! ;)



Skojar du, vissa var äckligt likt! Det kändes t o m dumt att titta dem i ögonen, som att de skulle tvärt stirra tillbaks :P

2010-07-20 @ 18:51:27
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0