IKEA

Det har inte hänt så mycket sen förra inlägget. 
Helgen som var så blev vi bjudna på middag hos mamma och hos svärfars! Har sett rätt mycket Lost och hyrt lite filmer;

   

Igår steg vi upp tidigt och for till Haparanda på IKEA! Det blev verkligen inte mycket handlat, klarade oss under 500 kr, riktigt bra gjort för att vara mig! ;) Däremot så kunde jag ju inte låta bli att köpa skor, blev två par....ett ska jag få när jag fyller år av mamma och pappa så det blev ändå inte så dyrt! :P



Ikväll har älsklingen farit iväg till Norge!:/ Johan, Micke, Jonas, Nicke och Arvid ska fara på Gatebil...festa och se bilar i flera dagar! Kommer att kännas ensamt här hemma, tur jag har Izzy iaf! :)


Pilsner-vagnen




Eftersom Nicke hakade på i sista stund så är inte han med här! ;)

Har suttit och sett semifinalen mellan Uruguay och Holland, Holland vann med 3-1 så dom kommer att spela finalen på söndag! :) Nu hoppas jag bara på att Spanien tar sig dit åxxå men tyvärr så tror jag det kommer att bli svårt då Tyskland ser så förbannat bra ut! :/ Men man kan ju allltid hoppas! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

SUPER-SNYGGA skor :) Älskar Jesus-sandaler :) Dom är snygga och sköööööna :)



Kraaaaaaam!

2010-07-07 @ 08:14:09
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0